Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

ΒΕΝΙ, ΒΕΝΙ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ;;;;

Κατατέθηκε η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για την υπόθεση της λίστας Lagarde - Zητά προανακριτική για Παπακωνσταντίνου και Βενιζέλο - Ποινικές ευθύνες για τρία αδικήματα καταλογίζει στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ


Κατατέθηκε η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για την υπόθεση της λίστας Lagarde, μέσω της οποίας το κόμμα της Κουμουνδούρου ζητά τη συγκρότηση κοινοβουλευτικής επιτροπής για τη διενέργεια "προκαταρκτικής εξέτασης προς διερεύνηση των ενδεχόμενων ποινικών ευθυνών των Γεωργίου Παπακωνσταντίνου και Ευάγγελου Βενιζέλου, πρώην Υπουργών Οικονομικών των Κυβερνήσεων Γ. Παπανδρέου και Λ. Παπαδήμου, σε σχέση με τις πράξεις και παραλείψεις τους ως προς τη διαχείριση της επονομαζόμενης Λίστας Λαγκάρντ΄".
Τι ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ

1) Να διενεργηθεί προκαταρκτική εξέταση, με τη συγκρότηση κοινοβουλευτικής επιτροπής για τη διερεύνηση ενδεχομένων ποινικών ευθυνών των Γ. Παπακωνσταντίνου και Ε. Βενιζέλου για όλες τις ανωτέρω μνημονευόμενες και εξειδικευόμενες αξιόποινες πράξεις
2) Να διερευνηθούν μέχρι πλήρους διαλευκάνσεως όλα τα πραγματικά περιστατικά που έχουν προκύψει ή φέρονται ότι έχουν λάβει χώρα στην προκείμενη υπόθεση, με την εξάντληση όλων των νόμιμων μέσων απόδειξης και ανακριτικών ενεργειών για τις οποίες έχει αρμοδιότητα η Επιτροπή, συμπεριλαμβανομένης της πραγματογνωμοσύνης, της κατ’ αντιπαράσταση εξέτασης μαρτύρων κ.λπ.
3) Να επεκταθεί η διερεύνηση σε πρόσωπα και αδικήματα για τα οποία θα προκύψουν ενδείξεις και στοιχεία από την έρευνα της κοινοβουλευτικής επιτροπής, μετά και τη διαβίβαση του πορίσματος του Σ.Δ.Ο.Ε. για το ύψος των διαφυγόντων φόρων, πορίσματος που πρέπει απαραιτήτως να αποτελέσει τμήμα της δικογραφίας που θα εξετάσει η κοινοβουλευτική Επιτροπή Προκαταρκτικής Εξέτασης

"Οι βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-Ε.Κ.Μ., που υπογράφουμε αυτήν την πρόταση, ζητούμε τη συγκρότηση κοινοβουλευτικής επιτροπής για τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης προς διερεύνηση των ενδεχόμενων ποινικών ευθυνών των Γεωργίου ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ και Ευάγγελου ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ, πρώην Υπουργών Οικονομικών των Κυβερνήσεων Γ. Παπανδρέου και Λ. Παπαδήμου, σε σχέση με τις πράξεις και παραλείψεις τους ως προς τη διαχείριση της επονομαζόμενης «Λίστας Λαγκάρντ», η οποία περιέχει φορολογικά αναξιοποίητες μέχρι σήμερα τραπεζικές πληροφορίες καταθέσεων στην HSBC Ελβετίας, πρόσφορες για την είσπραξη φόρων και άλλων ωφελημάτων εκ μέρους του Ελληνικού Δημοσίου, που, σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα εκτιμήσεις που περιέχονται στην συναφή ποινική δικογραφία υπερβαίνουν κατά πολύ το ποσό των 150.000 ευρώ.
Τονίζουμε, στο στάδιο αυτό, ότι προϋπόθεση της ασφάλειας του προσδιορισμού του ύψους της ζημίας που υπέστη το Ελληνικό Δημόσιο, είναι η ταχεία ολοκλήρωση της επεξεργασίας των στοιχείων από το Σ.Δ.Ο.Ε., ούτως ώστε να προκύψει το ακριβές ποσό θετικής και αποθετικής ζημίας του Ελληνικού Δημοσίου από την μη αξιοποίηση της λίστας", τονίζει μεταξύ άλλων ο ΣΥΡΙΖΑ στην πρότασή του.
Σύμφωνα με τον ΣΥΡΙΖΑ, για τον κ. Παπακωνσταντίνου υπάρχουν επαρκείς ενδείξεις για την τέλεση των εξής αδικημάτων: υπεξαγωγή εγγράφου, απιστία, παράβαση καθήκοντος και πλαστογραφία. Επιπροσθέτως, για τον κ. Βενιζέλο σημειώνεται ότι πρέπει να ερευνηθεί για πιθανή τέλεση των αδικημάτων της υπεξαγωγής εγγράφου, απιστίας και παράβασης καθήκοντος.
Να σημειωθεί ότι το νομικό επιτελείο του ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει θέμα παραγραφής.

Σύμφωνα με την πρόταση που κατέθεσε, ο ΣΥΡΙΖΑ ζητά να ερευνηθούν:

Α) Για τον πρώην Υπουργό Οικονομικών Γεώργιο Παπακωνσταντίνου:


α) Υπεξαγωγή εγγράφου από υπάλληλο (άρθρο 242 παρ. 2 και 3 Π.Κ. σε συνδυασμό με άρθρα 94 και 98 Π.Κ.) :
Από το σύνολο των μέχρι τώρα συγκεντρωθέντων στοιχείων προκύπτουν ενδείξεις για την εκ μέρους του Γ. Παπακωνσταντίνου τέλεση υπεξαγωγής εγγράφου από υπάλληλο, κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση. Ειδικότερα, ο Γεώργιος Παπακωνσταντίνου ενώ παρέλαβε από τις Γαλλικές Αρχές, τα σχετικά έγγραφα (CD με ηλεκτρονικά τραπεζικά αρχεία και συνοδευτικό-διαβιβαστικό), και ενώ δεν ήταν κύριος των εγγράφων αυτών, που του εμπιστεύθηκαν οι Γαλλικές Αρχές, λόγω της ιδιότητάς του ως Υπουργού Οικονομικών, αποκλειστικά προς το σκοπό της αξιοποίησης από την Ελληνική Δημοκρατία, δεν κατέγραψε ούτε καταχώρισε την παραλαβή του σε οποιοδήποτε εκ του νόμου προβλεπόμενο πρωτόκολλο ή έγγραφο, απέκρυψε δε εξ αρχής και εξακολουθητικά την ύπαρξη και το περιεχόμενο και συνεχίζει να αποκρύπτει μέχρι σήμερα το σώμα των προμνησθέντων εγγράφων, από τις αρμόδιες αρχές. Κατά τον τρόπο αυτό, αποστέρησε από το Ελληνικό Δημόσιο την δυνατότητα να διεκδικήσει φόρους από τους καταθέτες, με ζημία ισόποση του αντίστοιχου ποσού διαφυγόντων φόρων, οι οποίοι, σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα εκτιμήσεις που περιέχονται στην συναφή ποινική δικογραφία, υπερβαίνουν κατά πολύ το ποσό των εκατόν είκοσι χιλιάδων (120.000) ευρώ, εκκρεμεί δε και είναι σημαίνων για την υπόθεση ο επακριβής προσδιορισμός τους, με βάση τις διασταυρώσεις που διενεργούνται από το Σ.Δ.Ο.Ε.
Η παράδοση αντιγράφου μόνον του επίδικου CD σε USB, έλαβε χώρα μόνον κατά το τέλος της θητείας του, στον Ιωάννη Διώτη, πάλι ατύπως, εξωθεσμικώς και χωρίς καμία επίσημη καταγραφή, το δε αντίγραφο, σύμφωνα με τα μέχρι σήμερα στοιχεία της δικογραφίας προκύπτουν ενδείξεις ότι ήταν πλαστογραφημένο, αφού από αυτό απουσίαζαν τα ονόματα των ανωτέρω τριών συγγενικών του προσώπων.

β) Απιστία στην υπηρεσία (άρθρο 256 περ. γ’ υποπερ. β’ Π.Κ.) :
Υπό την ιδιότητά του ως Υπουργού Οικονομικών, κατά τον προσδιορισμό φόρων και εσόδων, και ειδικότερα κατά την παροχή του πληροφοριακού υλικού για τον προσδιορισμό τους, με πράξεις αλλά και παραλείψεις του, προκύπτουν ενδείξεις ότι ελάττωσε εν γνώσει του και για να ωφεληθεί ο ίδιος ή άλλοι, δηλαδή οι αναγραφόμενοι καταθέτες στην λίστα Λαγκάρντ, την δημόσια περιουσία, της οποίας η διαχείριση ήταν εμπιστευμένη στον ίδιο, ως εποπτεύοντα τις αρμόδιες για τον προσδιορισμό και την είσπραξη δημοσίων εσόδων φορολογικές αρχές. Με την ανωτέρω συμπεριφορά του, προκάλεσε ζημία στο Δημόσιο η οποία υπερβαίνει κατά πολύ το ποσό των 120.000 ευρώ, σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα εκτιμήσεις που περιέχονται στην συναφή ποινική δικογραφία, ζημία η οποία αντιστοιχεί σε φόρους οι οποίοι δεν έχουν εισπραχθεί μέχρι σήμερα.

γ) Παράβαση Καθήκοντος (άρθρο 259 Π.Κ.) :
Πέραν των ανωτέρω αδικημάτων και επικουρικώς, προκύπτουν ενδείξεις ενοχής του Γ. Παπακωνσταντίνου για το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος, εφόσον με πρόθεση παρέβη, κατά τα ανωτέρω, τα καθήκοντα της υπηρεσίας του με σκοπό να προσπορίσει σε άλλον, ήτοι σε πρόσωπα που συμπεριλαμβάνονται στη λίστα, παράνομο όφελος (ήτοι αποφυγή φορολογικής επιβάρυνσης και επιβολής ποινικών κυρώσεων εις βάρος τους), με την εκ παραλλήλου εν γνώσει του βλάβη του Ελληνικού Δημοσίου.

δ) Πλαστογραφία (άρθρο 216 Π.Κ.)
Από τα μέχρι τώρα στοιχεία προκύπτουν ενδείξεις ότι ο Γεώργιος Παπακωνσταντίνου κατήρτισε πλαστό έγγραφο, ήτοι αντέγραψε, σε άγνωστο τόπο και χρόνο (που πρέπει να διερευνηθεί και μέσω πραγματογνωμοσύνης), από το παραδοθέν σ’ αυτόν πρωτότυπο CD, τα ονόματα των ελλήνων καταθετών που περιλαμβάνονταν στην λίστα Λαγκάρντ, εξαιρώντας τα ονόματα τριών συγγενικών του προσώπων, κατά τρόπον ώστε κάθε περαιτέρω κάτοχος του εγγράφου (U.S.B.) θα υπολάμβανε ότι το έγγραφο αυτό, στην πρωτότυπη μορφή του, δεν περιλάμβανε τα ανωτέρω 3 ονόματα καταθετών, αλλά αποκλειστικά τα ονόματα των υπολοίπων 2.059, γεγονός που ασφαλώς μπορούσε να έχει έννομη σημασία.

Β) Για τον πρώην Υπουργό Οικονομικών Ευάγγελο Βενιζέλο:

α) Υπεξαγωγή εγγράφου από υπάλληλο (άρθρο 242 παρ. 2 και 3 Π.Κ., σε συνδ. με άρθρα 94 και 98 Π.Κ.) :
Από το σύνολο των μέχρι τώρα συγκεντρωθέντων στοιχείων προκύπτουν ενδείξεις για την εκ μέρους του τέλεση του εγκλήματος της υπεξαγωγής εγγράφου από υπάλληλο, κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση. Ειδικότερα, ο Ευάγγελος Βενιζέλος, ενώ παρέλαβε τα έγγραφα (U.S.B. και εκτυπώσεις) από τον Ιωάννη Διώτη, ήδη από τα τέλη Ιουλίου- αρχές Αυγούστου 2011, απέκρυψε την ύπαρξή τους επί μακρόν, και μάλιστα και μετά το πέρας της θητείας του και μέχρι τις 2-10-2012, ήτοι επί δεκατέσσερις μήνες. Δεν κατέγραψε την παράδοση του εγγράφου προς τον ίδιο σε κανένα εκ του νόμου προβλεπόμενο και δημοσίως τηρούμενο πρωτόκολλο ή άλλο έγγραφο, και δεν το παρέδωσε ούτε στον διάδοχό του Φ. Σαχινίδη, μολονότι έχει και επικαλείται μακρά εμπειρία από παράδοση- παραλαβή Υπουργείων. Περαιτέρω, παρέλειψε να δώσει οιαδήποτε εντολή στον Ειδικό Γραμματέα του ΣΔΟΕ Ιωάννη Διώτη για την περαιτέρω διερεύνηση και αξιοποίηση των σχετικών στοιχείων, αλλά αμφότεροι όχι μόνο παρέλειψαν, αλλά και απέφυγαν, να παρέχουν, όπως υποχρεούντο, κατά το άρθρο 17 Α Ν.2523/1997 όπως ισχύει, τις σχετικές πληροφορίες και αντίγραφα στον αρμόδιο προς τούτο Εισαγγελέα Οικονομικών Εγκλημάτων. Η δε επίκληση αμφοτέρων περί υποτιθέμενης απροσφορότητας του επίδικου εγγράφου (USB, εν προκειμένω) να αξιοποιηθεί αποδεικτικά επειδή το θεωρούσαν παράνομο, δεν βρίσκει έρεισμα στο νόμο, την πρακτική και την κοινή λογική, με δεδομένο ότι αμφότεροι απέκρυψαν το συγκεκριμένο έγγραφο από τις αρχές που ήταν αρμόδιες να το αξιοποιήσουν και να αξιολογήσουν τη νομιμότητά του.
Κατά τον τρόπο αυτό, ο Ευάγγελος Βενιζέλος, αν και καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου, ενήργησε εξωθεσμικά, πέραν και εκτός της προβλεπόμενης στο νόμο διοικητικής διαδικασίας, παραλείποντας, την πρωτοκόλληση, καταχώριση και διαβίβαση του συγκεκριμένου εγγράφου (USB), του οποίου ήταν πλέον αδιαμφισβήτητα κάτοχος. Ομοίως δεν διαβίβασε ούτε ηλεκτρονικό αντίγραφο ή εκτύπωση των περιεχομένων στο U.S.B. αρχείων, στους αρμόδιους υπαλλήλους του ΣΔΟΕ, την Αρχή για το Ξέπλυμα και στον αρμόδιο Εισαγγελέα Οικονομικού Εγκλήματος. Ως αποτέλεσμα, δεν αξιοποιήθηκε το περιεχόμενο των εγγράφων κατά το νόμο, προς αναζήτηση διαφυγόντων φόρων και διερεύνηση ποινικών ευθυνών.
Ο διατυπωθείς ισχυρισμός του Ευάγγελου Βενιζέλου ότι δεν έλαβε γνώση του περιεχομένου του συγκεκριμένου εγγράφου ανοίγοντας το καταρρίπτεται τόσο από το γεγονός ότι είχε στη διάθεσή του και εκτυπώσεις όσο και από τις παραδοχές του ιδίου στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας. Ο ισχυρισμός ότι «για λόγους αρχής» δεν ρώτησε ποτέ το ΣΔΟΕ ή άλλη ελεγκτική υπηρεσία του Υπουργείου για την πορεία συγκεκριμένης υπόθεσης «προς αποφυγή παρεξηγήσεων» δεν είναι πειστικός, αφενός διότι οι συγκεκριμένες ενέργειες αποτελούν εκ των ων ουκ άνευ στοιχεία επιμελούς άσκησης των υπηρεσιακών του καθηκόντων, αφετέρου διότι στη δικογραφία περιέχεται πλούσια αλληλογραφία με εντολές του προς το Σ.Δ.Ο.Ε..

β) Απιστία στην υπηρεσία (άρθρο 256 περ. γ’ υποπερ. β’ Π.Κ.) :Υπό την ιδιότητά του ως Υπουργού Οικονομικών, κατά τον προσδιορισμό φόρων και εσόδων, και ειδικότερα κατά την παροχή του πληροφοριακού υλικού για τον προσδιορισμό τους, με πράξεις αλλά και παραλείψεις του, προκύπτουν ενδείξεις ότι ελάττωσε εν γνώσει του και για να ωφεληθεί ο ίδιος ή άλλοι, δηλαδή οι αναγραφόμενοι καταθέτες στην λίστα Λαγκάρντ, την δημόσια περιουσία, της οποίας η διαχείριση ήταν εμπιστευμένη στον ίδιο, ως εποπτεύοντα τις αρμόδιες για τον προσδιορισμό και την είσπραξη δημοσίων εσόδων φορολογικές αρχές. Με την ανωτέρω συμπεριφορά του, προκάλεσε ζημία στο Δημόσιο η οποία υπερβαίνει κατά πολύ το ποσό των 120.000 ευρώ, σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα εκτιμήσεις που περιέχονται στην συναφή ποινική δικογραφία, ζημία η οποία αντιστοιχεί σε φόρους οι οποίοι δεν έχουν εισπραχθεί μέχρι σήμερα.

γ) Παράβαση Καθήκοντος (άρθρο 259 Π.Κ.) :
Πέραν των ανωτέρω αδικημάτων και επικουρικώς, προκύπτουν ενδείξεις ενοχής του Ε. Βενιζέλου για το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος, εφόσον με πρόθεση παρέβη, κατά τα ανωτέρω, τα καθήκοντα της υπηρεσίας του, με σκοπό να προσπορίσει σε άλλον, ήτοι σε πρόσωπα που συμπεριλαμβάνονται στη λίστα, παράνομο όφελος (ήτοι αποφυγή φορολογικής επιβάρυνσης και επιβολής ποινικών κυρώσεων εις βάρος τους), με την εκ παραλλήλου εν γνώσει του βλάβη του Ελληνικού Δημοσίου.
Σημειώνουμε ότι, συναφώς, πρέπει να εξετασθεί εάν συντρέχουν για τον Ε. Βενιζέλο, οι προϋποθέσεις διερεύνησης και άλλων αδικημάτων ή περιστάσεων τέλεσης, σε συνάρτηση με τα στοιχεία και τις ενδείξεις που ενδεχομένως θα προκύψουν ή θα ενισχυθούν από την προκαταρκτική εξέταση.
Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί ότι, λόγω της ιδιότητάς του, ως Υπουργός Οικονομικών, ο Ευάγγελος Βενιζέλος είχε ιδιαίτερη νομική υποχρέωση, κατά την έννοια του άρθρου 15 Π.Κ., να αποτρέψει τα ζημιογόνα για το ελληνικό Δημόσιο οικονομικά αποτελέσματα, αλλά και τα περαιτέρω βλαπτικά σε επίπεδο διατάραξης της εννόμου τάξεως αποτελέσματα, που αναλυτικώς περιγράφονται ανωτέρω, έτσι ώστε η εκ μέρους του μη αποτροπή των αποτελεσμάτων αυτών ισοδυναμεί με από μέρους του πρόκληση των ιδίων αξιοποίνων αποτελεσμάτων με ενέργεια.

Βρέθηκε η ημερομηνία μετεγγραφής του CD σε USB
Την ακριβή ημερομηνία μετατροπής του CD, όπου εμπεριείχε τα ονόματα των Ελλήνων καταθετών στην ελβετική τράπεζα HSBC, σε μορφή USB, εξακρίβωσαν οι οικονομικοί Εισαγγελείς.
Οι δύο Εισαγγελείς έχουν πλέον γνώση, της ημερομηνίας μετεγγραφής του CD σε USB, ενώ αναμένεται και η τελεσιδίκηση της έρευνας προκειμένου να αποσαφηνιστεί αν η αλλοίωση προέκυψε πριν ή μετά την εν λόγω μετατροπή.

Τι ανέφερε νωρίτερα το www.bankingnews.gr:


«Φυλλορροεί» η κυβερνητική πλειοψηφία στη Βουλή, έμεινε με 164 βουλευτές – «Ασθενεί» πολιτικά και η ΔHMAΡ – Φόβοι για νέες διαρροές λόγω της λίστας Lagarde – Σε «τεντωμένο σκοινί» η κυβέρνηση - Στα άκρα η κόντρα ΠΑΣΟΚ - ΣΥΡΙΖΑ
Η απόφαση του προέδρου της Δημοκρατικής Αριστεράς, Φώτη Κουβέλη να θέσει εκτός της κοινοβουλευτικής ομάδας του κόμματος τους βουλευτές, Οδυσσέα Βουδούρη και Πάρι Μουτσινά αποτελεί μια ακόμα «αρνητική» εξέλιξη για την κυβέρνηση συνασπισμού, δεδομένου ότι φυλλοροεί η δυναμική της μέσα στη Βουλή.
Συγκεκριμένα, και κατόπιν αυτής της εξέλιξης η κυβέρνηση συνεργασίας μέτρα 164 έδρες στη Βουλή, έχοντας χάσει σε διάστημα περίπου έξι μηνών 13 έδρες (είχε 179 έδρες τον περασμένο Ιούνιο, όταν και είχε ορκιστεί η κυβέρνηση).
Συγκεκριμένα, η Νέα Δημοκρατία είχε αρχίσει με 129 βουλευτές και σήμερα μετρά 125 βουλευτές, ύστερα από τις απώλειες των κ.κ.Νικολόπουλου, Κασαπίδη, Σταυρογιάννη και Σολδάτου ενώ η Δημοκρατική Αριστερά, η οποία μετρούσε 17 βουλευτές, σήμερα έχει απομείνει με τρεις λιγότερους, καθώς πέρα από τους Βουδουρή και Μουτσινά είχε προηγηθεί και η επίσημη διαγραφή του κ.Μιχελογιαννάκη.
Πάντως, τις μεγαλύτερες απώλειες εξακολουθεί να μετρά το ΠΑΣΟΚ, καθώς από τους 33 βουλευτές έχει απομείνει με 25 ύστερα από τις διαγραφές των οκτώ βουλευτών (Μπόλαρης, Γκερέκου, Κουτσούκος, Κασσής, Παραστατίδης, Ανδρουλάκης, Σκανδαλίδης και Λοβέρδος).
Ωστόσο, ο προβληματισμός για το που θα καταλήξει τελικά η κυβερνητική πλειοψηφία στη Βουλή παραμένει έντονος καθώς εκφράζονται ανησυχίες για το ενδεχόμενο διαρροών βουλευτών ακόμα και από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ όσο προχωρά η έρευνα για την υπόθεση της λίστας Lagarde.
Διότι μπορεί τα τρία κόμματα που μετέχουν της κυβέρνησης συνασπισμού να τηρούν κοινή γραμμή άμυνας απέναντι στο ΣΥΡΙΖΑ, εμμένοντας στη θέση ότι επιβαρυντικές ενδείξεις σχετικά με τη λίστα υφίστανται μόνο για τον πρώην υπουργό Οικονομικών, Γ.Παπακωνσταντίνου, αλλά κανείς δεν μπορεί να εκτιμήσει τι θα συμβεί αν αλλάξουν τα δεδομένα και τα ευρήματα από την έρευνα των οικονομικών εισαγγελέων για το ρόλο του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελου Βενιζέλου.
Αναμφίβολα η κυβέρνηση ισορροπεί σε ένα τεντωμένο σκοινί, αν ληφθεί υπόψη ότι το αμέσως επόμενο διάστημα – και συγκεκριμένα έως τα τέλη Μαρτίου – η κυβέρνηση θα πρέπει να φέρει προς ψήφιση στη Βουλή μια σειρά από κρίσιμα νομοσχέδια (π.χ. φορολογικό, αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ, αποχωρήσεις δημοσίων υπαλλήλων, αποκρατικοποιήσεις). Δεδομένου ότι τα νομοσχέδια αυτά αν και θεωρούνται προαπαιτούμενα για την εκταμίευση των επόμενων δόσεων, θα έχουν μεγάλο κοινωνικό (και συνάμα πολιτικό) κόστος, κανείς δεν μπορεί να προδικάσει ποιος τελικά θα ισορροπήσει και ποιος θα πέσει από το σκοινί…

Πυρά Βουδούρη κατά Κουβέλη – «Απόφαση του προέδρου της ΔΗΜΑΡ η διαγραφή μου» - «Δεν είχαμε αποφασίσει να συμμετάσχουμε στην κυβέρνηση»
Ως προσωπική απόφαση του προέδρου της Δημοκρατικής Αριστεράς, Φ. Κουβέλη παρουσίασε την διαγραφή του από το κόμμα, ο Ο. Βουδούρης, επιρρίπτοντας παράλληλα, ευθύνες στην ηγεσία της ΔΗΜΑΡ για την ακολουθούσα πολιτική.
«Ήταν προσωπική απόφαση του πρόεδρου να μας διαγράψει καθώς δε συνεδρίασε κανένα αρμόδιο όργανο» υπερθεμάτισε ο διαγραφέντας βουλευτής, ενώ διαμήνυσε πως η ΔΗΜΑΡ εξαρχής είχε αποφασίσει την μη συμμετοχή της στην κυβέρνηση συνεργασίας, ωστόσο η ηγεσία άλλαξε αιφνιδίως ρότα.
Αναφερθείς στο ενδεχόμενο προσάρτησής του στο ΣΥΡΙΖΑ, διέτεινε πως «αν ήθελα να ενταχθώ σε άλλο χώρο θα το είχα κάνει πριν από τις εκλογές. Δεν με εκφράζει ο ΣΥΡΙΖΑ, με εκφράζει η ΔΗΜΑΡ με τις θέσεις που είχε στις εκλογές».

Στα άκρα η κόντρα ΠΑΣΟΚ - ΣΥΡΙΖΑ - Βενιζέλος: Ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να ρίξει την κυβέρνηση
Ακραίο πολιτικό τυχοδιωκτισμό καταλογίζει στον ΣΥΡΙΖΑ ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελος Βενιζέλος, δίνοντας συνέχεια στην κόντρα που έχει ξεσπάσει μεταξύ Ιπποκράτους και Κουμουνδούρου για την υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ.
"Ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει ένα πολιτικό ρεσάλτο, θέλει να παρεμποδίσει την κυβέρνηση να λειτουργήσει, θέλει να ρίξει την κυβέρνηση, θέλει να οδηγήσει τη χώρα στο χάος", σημειώνει ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ εν αναμονή της κατάθεσης από την αξιωματική αντιπολίτευση πρότασης για σύσταση προανακριτικής επιτροπής που θα διερευνά τυχόν ποινικές ευθύνες και του ίδιου.
Σύμφωνα με τον κ. Βενιζέλο, η αξιωματική αντιπολίτευση "δεν θέλει να επιτρέψει στην Ελλάδα να αναπνεύσει και να αποκτήσει προοπτική τώρα που έχουμε αποκτήσει ένα σταθερό και ασφαλές πλαίσιο αναφοράς".
"Πρόκειται λοιπόν", συνεχίζει, "για μία εκδήλωση πολιτικού τυχοδιωκτισμού ακραία, για μία έφοδο, ένα ρεσάλτο το οποίο είναι επανάληψη της προσπάθειας που έκανε προεκλογικά και έχασε".
"Έξι μήνες μετά τις εκλογές θα ξαναχάσει", εκτιμά ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και καταλήγοντας σημειώνει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ "συγκρούεται με όλη την κοινοβουλευτική πλειοψηφία, συγκρούεται με το ΠΑΣΟΚ".
"Συγκρούεται ο κ. Τσίπρας μαζί μου, είναι μια λάθος επιλογή", αναφέρει χαρακτηριστικά.

www.bankingnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου